Selecteer een pagina

FAQ

Algemeen

Reserveren, genieten, terugbrengen. Je reserveert een GoPro via onze website voor de periode wanneer je het nodig hebt. Je haalt de GoPro op bij ons, geniet en brengt de GoPro terug bij ons. Na het terugbrengen checken we de GoPro en maken we alles weer netjes schoon.  Is er niets kapot of kwijt? Dan is alles in orde en zit je huur erop!

Category: Algemeen

Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Geheugenkaarten worden direct geformatteerd na het terugbrengen van je bestelling. We doen dit voor jouw privacy, want je wil vast niet dat jouw beelden bekeken worden door anderen.

Mocht je geen backup hebben gemaakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Het zou dan zo kunnen zijn dat we de geheugenkaarten nog niet hebben gewist en je nog de kans hebt de data te ontvangen.

We hebben helaas geen mogelijkheid om verloren data voor je te recoveren.

Category: Algemeen

Ophalen

De camera staat voor je klaar vanaf het tijdstip waarop je de camera bij ons hebt gereserveerd. Eerder ophalen is helaas niet mogelijk.

Category: Ophalen

Als je een GoPro huurt bij ons vragen wij altijd om een geldig legitimatiebewijs, dit kan zijn paspoort, ID of rijbewijs. Daarnaast is het mogelijk dat wij vragen naar een bewijs van adres, dit kan zijn een groene kaart van de auto, een brief van de belastingdienst of anders.

Category: Ophalen

Je kunt bij ons betalen via iDeal. Betaal je liever op locatie? Geen probleem! Je kunt contant betalen bij ons op locatie. Het is helaas niet mogelijk om te pinnen of met een creditcard te betalen.

Categories: Ophalen, Terugbrengen

De GoPro staat voor je klaar vanaf het tijdstip waarop je de camera bij ons hebt gereserveerd.

Category: Ophalen

Nieuwe bestellingen plaats je bij ons het snelste via de website. Het is ook mogelijk om op locatie een nieuwe bestelling te plaatsen. Afhankelijk van de beschikbaarheid van onze producten.

Category: Ophalen

Helaas. Op dit moment sturen wij de camera nog niet op. Wij zijn druk bezig met het onderzoeken hoe wij dit kunnen gaan aanbieden.

Category: Ophalen

Schade

Gebruikssporen en slijtage op de behuizing van de GoPro wordt bij ons niet aangemerkt als schade; mocht er sprake zijn van krassen of beschadigingen op het glas of de behuizing als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan je doorberekend. Als je de GoPro bij ons terug komt brengen moet het in dezelfde staat zijn als wanneer je het bij ons komt ophalen.

Category: Schade

Terugbrengen

Je kunt bij ons betalen via iDeal. Betaal je liever op locatie? Geen probleem! Je kunt contant betalen bij ons op locatie. Het is helaas niet mogelijk om te pinnen of met een creditcard te betalen.

Categories: Ophalen, Terugbrengen

U kunt uw GoPro tot 20:00 op de afleverdatum bij ons terugbrengen. Komt u later dan 20:00 of een dag later, brengen wij een extra dag huur in rekening.

Category: Terugbrengen

Je dient de GoPro bij ons terug te brengen voor het afgesproken tijdstip zoals dit vermeld staat op je overeenkomst. Houd je aan deze tijden, want het kan heel goed dat een volgende huurder staat te wachten op de camera. Mocht je de afgesproken tijd niet halen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze planning, zodat we op de hoogte zijn van je vertraging.

Category: Terugbrengen

Load More